چهارشنبه ۱۶ آبان
غزل انتظار شعری از کوروش راد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ۰۰:۰۰ شماره ثبت ۷۵۵۰۳
بازدید : ۳۷۵ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب کوروش راد
|
#غـــــزل_انتــظار
قـاصـدک بـا شـادمـانی پــابه پــای بـاد رفـت
بـی تـفـاوت از هـمـه تـا نـا کجـا آبــاد رفـت
در بیـابـان جــز ســراب آرزو چـیـزی نـبــود
ابـر هــم تا وعــده ی دیـدار دریـا داد ، رفـت
مـوج دریـا تا اسـیـر سـاحـل چشــم تـو شــد
خـون بهـای مـاهـیـانِ روی خـاک از یـاد رفـت
گـر چه دست آورد کـوه بیستون جـز زخم نیست
دلخـوشم جایی که پـا را می نهم ، فـرهـاد رفـت
چـار فصـل سـال در تـقـویم مـن پـایـان گـرفت
مــانـده ام چشـم انتظـارِ آنـکه در مـرداد رفـت
تا که یک شـب کـاسـه ی صبـر مـرا لبـریـز کـرد
قفـل لبـهـا بـاز شـد ، تـا آسـمـان فـریـاد رفـت ✍ #ڪــــوروش_راد
|
نقدها و نظرات
|
درودها استاد بزرگوارم بینهایت سپاسگزارم،،،به مهر خواندید | |
|
درودها شاعر توانا به مهر خواندید بینهایت سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود