چهارشنبه ۱۶ آبان
کوروش راد شعری از کوروش راد
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۱۰ شماره ثبت ۷۵۴۵۷
بازدید : ۵۷۳ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب کوروش راد
|
#عشـــــق_غــــــزل
قلب قلم که می تپد اینـجا عجیـب نیست
احساس ما به شعـر و غـزل دلفریب نیست
جمـعی اسیـر چشـم تـو فـریـاد می زننـد
وقتی که چاره خواندنِ "امن یجیب" نیسـت
عشـقی کـه دسـت و پـای مـرا بنـد می کشـید
دردش کـم از مسیـح شـما برصلیب نیسـت
دسـتی که بـر درخت بهشـتی نمی رسد
تقصیـر از حکایتِ شیـطان و سیـب نیسـت
ماننـد کـودکی کـه در آغـوش مـادر اسـت
دیـدم کـه خـارج از وطنـش هـم غـریب نیسـت
چـون نیسـتی تمـام تنـم درد می کنـد
پـژواک از شکستن در خـود مهیـب نیسـت
ای اشـک روی دفتـر شعـرم چـه می کنـی؟
وقتی غزل از آه دلـم بی نصیـب نیسـت!
✍ #ڪـــورش_راد
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرامی بینهایت سپاسگزارم | |
|
درود شاعر گرامی بینهایت سپاسگزارم | |
|
درود استاد گرامی بینهایت سپاسگزارم | |
|
درود استاد گرامی بینهایت سپاسگزارم | |
|
درود ها شاعر گرامی بینهایت سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.