جمعه ۲ آذر
آتش عشق شعری از دانیال شاه آبادی
از دفتر عاشقانه ها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۱۶ شماره ثبت ۷۵۴۸۶
بازدید : ۴۵۵ | نظرات : ۱۴
|
دفاتر شعر دانیال شاه آبادی
آخرین اشعار ناب دانیال شاه آبادی
|
شانه هایم بوی عطرت می دهد
خوش تر از این عطر ،پیدا نیست که نیست
هستی ام هر بار از آن دل می برد
دلبری چون تو ، زیبا نیست که نیست
عشوه های نازک و آن ساز کوک
عشوه گر چون تو به دنیا نیست که نیست
عالمی از آتش عشقت بسوخت
عالمی در بزم گل ها نیست که نیست
عشق پروانه به نور شمع ، شد مثال
هیچ عشقی ، چون مثالت نیست که نیست
چشم من خیره به چشمت شد وصال
چه گویم چون پریانی ، سوالی نیست که نیست
دانیال شاه آبادی
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سرکار خانم یوسفی سپاس از نظر ارزشمند شما لطف بسیار دارید مچکرم🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.