شنبه ۳ آذر
بازار ارز شعری از محمد حسین پژوهنده
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ۱۲:۴۵ شماره ثبت ۷۵۴۴۱
بازدید : ۳۵۲ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر محمد حسین پژوهنده
آخرین اشعار ناب محمد حسین پژوهنده
|
🎥رئیس کل بانک مرکزی: بازار ارز پر نوسان است مردم وارد آن نشوند
🆔 @Entekhab_ir
"بازار ارز پر نوسان است و بیمناک"!
هشداری از جناب رئیس البنوک ماست
ما خوب شد فقیر بماندیم و تنگدست
زیرا که درد فقر بسی کمتر از غناست
ما بیم غرق نفتکش هرگز نداشتیم
یا بیم آن که ثروت انبوه بر فناست
میلیاردها دلار و یورو گر بلوکه شد
یا شد مصادره دقی از ما ولی نخاست
اما کنار این همه، یک چیز لیک هست
بازار بی ثبات و چنین فقر، مرگزاست
فقر است یا گرانی اگر، یا تورم است
هر زهرماری هست برای همه عزاست
در این فضای وحشت و دریای پر زموج
تنهایی و نیاز چو قوزی به قوزهاست
ما را ولی چه باک در این عرصه بلا
وقتی که ناخدا فقط اندر فقط خداست
هشدار می دهم به شما حاکمان ولی
کاین ملت فقیر، ولی نعمت شماست.
|
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم جناب استکی عزیز، لطف فرمودید | |
|
متشکرم، لطف فرمودید | |
|
زنده باشید، ممنون | |
|
و من اضافه میکنم تلخ را. ممنونم لطف دارید | |
|
تشکر میکنم لطف دارید | |
|
زنده باشید، مممنون | |
|
استاد ماهستید شما لطف دارید | |
|
درود بر شما جناب خسروی عزیز، باذآرزوی چنان دورانی،🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر معنی و زیبا بود
مبین مشکلات جامعه