سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 21 ارديبهشت 1403
    3 ذو القعدة 1445
      Friday 10 May 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۲۱ ارديبهشت

        مرد طالع بین

        شعری از

        مــــانی سرخابی

        از دفتر تلواسه نوع شعر

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ۱۵:۰۵ شماره ثبت ۷۵۰۲
          بازدید : ۹۸۹   |    نظرات : ۱۲

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مــــانی سرخابی

         

        همه در التهابی سرخ بودند آن مرد شریف  ماوا گرفته بود

        او ناجی قبیله شده بود و زندگی با عشق  معنا گرفته بود

         

        هیچکس فکر نمیکرد که روزی  غبار  سرخ  شهر را بگیرد

        اما جنگ شروع شده بود و مرگ زندگی را یکجا گرفته بود

         

        او مدعی بود که بعد از من سرزمین عشق را سیل خواهد برد

        آن سونامی  هجوم  آورد  سرتاسر شهر را دریا گرفته بود

         

        هر کوچه صدای بنفش جیغ  بود  و  هر خیابان گاز  اشک آور

        قلب تردد نمیتپید و سکوت جای شلوغیهای گیج را گرفته بود

         

        غم همبستر(( روشن)) بیمار شد  و شرم   تمام حوصله را بلعید

          آخرین شلیک خلاص ، جان نیلوفر مرداب  را درجا گرفته بوده

         

        تازه جماعت فهمیده ! که آن مرد طالع بین  لحظه آخر   چه گفت:

        او که رفت گل آفتاب گردان قصر  ،  صورتش  را  بالا  گرفته  بود .


         
        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0