دوشنبه ۲۸ آبان
آرزوی شیرین شعری از سمیرا_خوشرو
از دفتر عاشقانه های شبنم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۲۲:۱۵ شماره ثبت ۷۴۹۷۷
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۱۰
|
آخرین اشعار ناب سمیرا_خوشرو
|
آرزوی شیرین
مثل محرابی و عشقت را عبادت می کنم !
سالها در معبدِ چشمت اقامت می کنم !
هر شب از پشتِ نقابِ پنجره با چشمِ خیس
روی ماهِ مهربانت را زیارت می کنم !
باد وقتی میزند بر موجِ مویَت شانه ای
من به رقصِ باد و موهایت حسادت می کنم !
بوی تو هر شب که مهمانِ اتاقم میشود
با نوازشهای گرمش خوابِ راحت می کنم !
در خیالم نیمه شب دزدِ اتاقت میشوم
از لبت رندانه چندین بوسه غارت می کنم !
خواب دیدم سینه ات مثلِ زمین بی انتهاست !
من بر آن زیبای پهناور خلافت می کنم !
#سمیرا_خوشرو_شبنم
|
نقدها و نظرات
|
سلام عزیزدلم، قربون نگاه قشنگت، مثل همیشه لطف داری نازنین دوست | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و عاشقانه بود