پادزهره ، دوستت دارم هات
ولی گرفتی ازم زندگی کردنو باهات
همیشه میمونه باهام دردات
همیشه میمونه عشقی که دارم بهت
وای بر من ، اسمم از یادت افتاد
گفتی من از چشمت افتاد
ندونستی من عاشقم
کمی رحمی نداشتی بهم عشقم
چند تا شماره داشتم ازشو ، همشون انتظارو
حالمو چی میشدو ، وقتی هستم تو انتظارو
نمیدونه از حال من ، وقتی داغونه بی اون
نمیدونه از حس من ، که ، داشتم به اون
دیواره ، فاصله گذاشته
این فاصله ، بد تاثیر گذاشته
عشقم ، میدونی از هم دوریم
نخواستیم ، که خیلی الان دوریم
ای داد از ، دست تو ، چه کنم ، بعد از تو
ای داد از ، دست تو ، میمیرم ، بعد از تو
شعر ( پادزهره ) از m.f
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.