سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      آوخ ز قلب كاغذين و چشم‌هاي تيز...

      شعری از

      عيسي محمدي

      از دفتر غزل‌هاي بي‌نان؛ غزل‌هاي بي‌نام نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ۰۹:۲۹ شماره ثبت ۷۴۹۱۲
        بازدید : ۳۳۲   |    نظرات : ۸

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      نفرین کن ای مادر مرا یک‌بار دیگر نیز
      عاشق شدم در «پادشاه فصل‌ها» پاییز
      بانگ نصیحت‌های تو، لالایی من بود
      اما چه باید کرد با سروی که در پالیز-
      با جلوه خود ریشه‌های عقل را خشکاند
      من ماندم و دنیای بی‌پایانی از پرهیز
      دنیا تمام نقشه‌هایم را به هم می‌ریخت
      آوخ ز قلب کاغذین و چشم‌های تیز
      یک تن مداوم توی گوشم، این‌چنین می‌خواند:
      بگریز از این عاشق شدن‌های نهان، بگریز
      دردا که من هم زیر لب تکرار خواهم کرد:
      دل ماهی لیز است، دل یک ماهی لیز!
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      جمعه ۷ تير ۱۳۹۸ ۱۷:۴۸
      درود بزرگوار
      بسیار زیبا و جالب بود خندانک
      عيسي محمدي
      عيسي محمدي
      يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۷:۵۹
      سلام جناب استكي عزيز
      تشكر از لطف شما
      ياحق
      ارسال پاسخ
      همایون طهماسبی (شوکران)
      پنجشنبه ۶ تير ۱۳۹۸ ۱۹:۵۱
      درودتان
      خندانک خندانک خندانک
      عيسي محمدي
      عيسي محمدي
      يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۷:۵۹
      زنده باشيد جناب طهماسبي نازنين
      ارسال پاسخ
      جواد  رفیعی  (جواد)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۶:۰۰
      سلام
      زیباست خندانک خندانک خندانک
      عيسي محمدي
      عيسي محمدي
      يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۰۰
      نگاه شما زيباست كه همه چيز را زيبا مي‌بينيد.
      ارسال پاسخ
      مهدی سالوند (مهدی)
      شنبه ۸ تير ۱۳۹۸ ۱۸:۳۰
      درود بر شما
      آفرین ، زیبا سروده اید ، دستمریزاد
      خندانک خندانک خندانک
      عيسي محمدي
      يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ۰۸:۰۱
      استاد سالوند عزيز
      ما قابل اين همه لطف شما نبوده و نيستيم
      شما خودتان استاد اين حوزه هستيد
      ياحق
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0