جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
آخرین اشعار ناب محمد جانی نژاد (علی مهدوی)
|
*در این قلب سیاه،عشقی سفید است*
*نشد پاڪـشڪنـم، از من بعیـد است*
*نوشـتم عـشـق را، بر روی قلـبم*
*#قـلـم سـبـز و دلِ ڪاغذ سفید است*
*به دستم پارچه ،رنگِ سفیدی*
*به پاڪم، عـشـق تـو، هم ناپدید است*
*#مردد مـاند، این، دست و دلِ من*
*ڪـہ دل، با تـاری و یا با سفـیــد است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام و درود تشکر استاد گرامی 🌹🌹🌹 | |
|
سلام عرض درود گرامی ،زیبایی دیده تان زیبا🌹🌹🏵🏵 | |
|
سلام تشکر ارادتمند گرامی ،نه هم پای شما🌹🌹🌹🌹🌷 | |
|
سلام عرض ارادت قلمتان نویسا 🌹🌹 | |
|
سلام عرض درود منور فرمودید گرامی | |
|
سلام و ادب تشکر از معیت استاد گرامی زیباتر زیبایی دیده زیبای شماست سپاسمندم | |
|
سلام و ادب و احترام استاد گرامی زیبایی خالق دیده شماست تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.