دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)
آخرین اشعار ناب منوچهر منوچهری (بیدل)
|
شب آدینه ورندان همگی جام بدست
همه لبها.خموش.همگان.دست.به.
دست
همه.بازیگروعشق.و.همه مهتاب .
روخان
همه.آزاده.و.فرزانه.و.معشوقه.
پرست
همه.بازنده جان و.دل .دین
همه.پروانه.حق.و.همه خورشیدو
الست
همگی مست می بادی پیمانه.عشق
همگی.عاشق.ورندو.همه.پیمانه.
پرست
همه.دل.گشته.بخون .همه.چون خم
جوشان
همه.آوازه.عشق.همه.دل.کنده.ز
هست
همه حیران همه.گریان.همه.درذکر
او
همه شادان.همه.خندان.همه چون.
غنچه ی.مست
همه.مفتون رخ وساقی.وگیسو بلند
همه.در.گردن.ماه مهان.دست.به.
دست
همه تنها همه جمع همه دوست
همه پیدا همه پنهان و همه اوست
#منوچهر بیدل
۱۳۹۴/۱۰/۸
|
نقدها و نظرات
|
سلام وعرض ادب خانم بهار لوئی درود بر شما ممنونم | |
|
سلام بزرگوارید تشکر از این همه محبت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
به شعر ناب خوش برگشتید
خرم و خوش باشید