سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید |
|
||||||||||||
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است. |
رباعی زیبا و دلچسبی از شما خواندم، دارای ساختار طولی و عرضی منسجم؛و سه مصراع اول در خدمت مصراع چهارم است. و اصل غافلگیری در مصراع چهارم رعایت شده و در انتقال معنی موفق است؛زیرا یک نوع خضوع و خشوع خالصانه در برابر خدای متعال را به زیبایی بیان می کند. آگاه و بصیر به هیچ وجه حشو نستند بلکه از صفات خداوندند و هر کدام معنی مستقل دارند.
نقد بی رحمانه نداریم؛بلکه نقد باید منصفانه باشد و بیان خوبیها و زشتیهای یک اثر و بیان زشتیها با زبان نرم بیان می شود.
به نظرم نقاد شعر باید پیشینه ی شعری داشته باشد.