#عاشقانه_ای
#قافیه:اشــعار
#ردیف:عشــق
دفتــرے دارم پر از اشعــار عشـق
در خیــالاتی پـر از افـکار عشــق
کوچـه باغــی در خیـالم زنـده است
از تـرنم هـای پــر تکــرار عشـق
یـاس وحـشی عطــر باران،بوی یـار
میرسـد با هـر نسیــم اسـرار عشـق
خط بـه خطـ هـر مصـرعش گُل میـشود
طـبع شعــری از لــب تب دار عشــق
شــاعــری بارانی ام اما خمــوش
میــنوازم نـای نــی از تــار عشــق
رنگـ دلتنــگی کـه دارد،دفــترم
پــرده بردارد ز دل بیــمار عشــق
#عاشقانه_ای
#قافیه:اشــعار
#ردیف:عشــق
دفتــرے دارم پر از اشعــار عشـق
در خیــالاتی پـر از افـکار عشــق
کوچـه باغــی در خیـالم زنـده است
از تـرنم هـای پــر تکــرار عشـق
یـاس وحـشی عطــر باران،بوی یـار
میرسـد با هـر نسیــم اسـرار عشـق
خط بـه خطـ هـر مصـرعش گُل میـشود
طـبع شعــری از لــب تب دار عشــق
شــاعــری بارانی ام اما خمــوش
میــنوازم نـای نــی از تــار عشــق
رنگـ دلتنــگی کـه دارد،دفــترم
پــرده بردارد ز دل بیــمار عشــق
#فاطمه_شعیبی
#فاطمه_شعیبی
بسیار زیبا و پر احساس بود
تکرار؟