سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        تاریخ ایران

        شعری از

        مجنون ملایری

        از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر دوبیتی

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ ۲۲:۰۴ شماره ثبت ۷۴۳۱۷
          بازدید : ۴۷۶   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر مجنون ملایری

        بخوان تاریخ ایران رامغول تاتارافغانی
        نگشته درزمان خود حریف قوم ایرانی
        ببین منشورکوروش‌رانماد کشورم ایران
        ولی افسوس تاریخ وطن را تو نمی خوانی
        ۵
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۰۰:۳۶
        درود استاد عزیز
        حماسی و زیبا بود
        زنده باد ایران خندانک
        احسان کریمیان علی آبادی
        دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۰۶:۵۴
        خندانک خندانک خندانک
        مریم محبوب
        دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۲۱
        درودها استاد خندانک

        خندانک خندانک خندانک خندانک
        لیلا امریاس(پریسا)
        دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵
        درود بر استاد مجنون
        عرض ادب
        جناب مجنون در حمله مغول به ایران که مغولان کاملا کشور را تصاحب کرده و ده ها سال بر کشورمان حکمرانی نمودند..بعد از هخامنشیان ایران دستخوش جنگهای زیادی بود و هر بار قطعه ای از ایران به تاراج رفت
        همایون طهماسبی (شوکران)
        دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ۱۸:۰۱
        درودتان
        بسیار زیباااااا و نغز
        قلمتان جاری
        خندانک خندانک خندانک
        رعنا بهارلویی  تخلص باغبان
        سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۵۲
        درود بر استاد گرانقدر
        بسیار عالی
        عید بر شما مبارک
        اعظم قارلقی
        سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ ۲۳:۳۴
        سلام و ادب خندانک
        ببین منشورکوروش‌رانماد کشورم ایران
        ولی افسوس تاریخ وطن را تو نمی خوانی
        خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
        با احترام به تمامِ بزرگان در طول تاریخ خندانک
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0