جمعه ۲ آذر
لعنت شعری از کیان ارشد
از دفتر کوچه بیگانه نوع شعر قطعه
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۲۴ شماره ثبت ۷۴۱۸۷
بازدید : ۶۶۱ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب کیان ارشد
|
کنج سقفم ، شاپرک خوابیده
خیال رفتن نداره
مثل من جُونی واسه موندن نداره
شبها دلش در وَهم مهتابه
چشای خیسم منتظره یاره
فارغ از دردم ، آلوده گناهم
خوش نشین کنج اتاقم
کنج سقفم ، شاپرک بیدار شد
افسوس یار من پیدا نشد
ته زندگیم فروپاشیه
چیزی که ازم میمونه
فقط یک نقاشیه
لعنت به انتظار
لعنت به مخزن اسرار
لعنت به ظلمت افکار
لعنت به انتظار بی پایان
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما بانو احساس سپاس از لطف و نگاه بلندتان | |
|
درود بر شما بانو پریسا | |
|
درود بر شما نگاهتان زیبا و پرمعنا سپاس بانو رقیه بزرگوار | |
|
درود بر شما | |
|
درود بر ایمان عزیز سپاس | |
|
درود بر استاد همایون | |
|
درود بر استاد ارجمند اقای انصاری | |
|
درود بر استاد آصف سپاس از شما دوست خوبم | |
|
درود بر شما بانو کبری سپاس از لطف شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.