جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از شادی کریمی
از دفتر آرزوها نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ ۱۲:۴۷ شماره ثبت ۷۴۱۱۴
بازدید : ۵۲۳ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب شادی کریمی
|
چشمهای منتظر به خم جاده
بارون بهاری،پای پیاده
دلواپسی های عجیب یک ریز
بغض چشمهای من و گونه ی خیس
رد نبود تو،تو دل بهار
با غروب چشمهای من دیدنی اس
برگرد بیا فاصله را برهم بزن
بغض منو، با خنده هات جمع کن
بو ندارد،نرگس اقاقیا
جای گلای باغچه، برگرد بیا
قلب منو پشت سرت شکستی
چمدنتو وقتی که میبستی
اشکهای من له شد زیر غرورت
دل،کنار نمیاید،با نبودِت
تمام من غم شده ،بارون شده
فریاد من تو جاده، مدفون شده
بیا فقط لحظه ای نگاهم کن
با اسم کوچیکم، بیا،صدایم کن
جای نوازش هایت روی سرم باقیست
بیا ،کمی مرا تماشایم کن
برگرد بیا،منو آزار نده
رابطه رو بدست آوار نده
با دستت،اشکای منو پاک کن
بهار من را تو زیبا کن......
#تنهایی حکمت خداست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.