جمعه ۱۸ آبان
چابکسوار شعری از مهساامیریان
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۲:۳۵ شماره ثبت ۷۳۹۳۵
بازدید : ۱۰۲۱ | نظرات : ۲۴
|
آخرین اشعار ناب مهساامیریان
|
در بساطِ عمـر، حسرت ها بماند ماندگار
ساحل از دریا به جز سیلی ندارد یادگار!!
.
شرطِ عقل اول مهیا کردن راه است،چون
نیست کارِ عاقلان در آب رفتن بی گدار!!
.
هرچه افتد از بلندی باز میگردد به جای
مشکل اما باز میگردد به جایش اعتبار!!
.
آنچه درسیرت بیایدنیست درصورت عیان
در پسِ این پرده باشد راز هایِ بی شمار!!
.
خون درونِ دل فرو بردیم وغافل بوده ایم
میکند اشک دو دیده زخم ها را آشکار!!
.
پادشاهِ لحظه های عمرِخود باش و مخور،
هیچ غم ازبیش وکم هاچون نماند پایدار!!
.
گرچه راهِ زندگانی پرفراز است و نشیب
نیست خوفِ مانعِ رَه بر دلِ چابک سوار!!
.
#مهسا_امیریان
|
نقدها و نظرات
|
سلام و عرض ادب سپاس فراوان | |
|
سلام و عرض ادب بسیار سپاسمندم | |
|
سلام و عرض ادب لطفتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.