چهارشنبه ۱۶ آبان
|
دفاتر شعر آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
آخرین اشعار ناب آریا بهزادی نژاد(آریامهر)
|
تمومش میکنم عشقی که هر لحظش برام دردِ
تمومش میکنم عشقت دلو بد جوری خون کرده
تمومش میکنم اینبار، من میرم تو راحت باش
سهم تو یکی دیگس ، دلم میمونه با غم هاش
تمومش میکنم ، بسه دیگه این جنگ هر روزه
دیگه بسه که هر شب دل به عشقت چشم میدوزه
تو قلبت شک و تردیدی که از بی اعتمادیشه
میساختم، بلکه رفتار تو با این قلبم عادی شه
نشد اما عوض چیزی هوس دیدی نگاهم رو
به قلبم تکیه کردم، بد شکستی تکیه گاهم رو
دیگه چیزی نموند از من فقط یک جسم پوشالی
پُرم از خاطراتت ، با دلی از عشق تو خالی
آریا بهزادی نژاد
|
نقدها و نظرات
|
سپاس بانو | |
|
سپاس دختر پاییز | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس استاد | |
|
سپاس قشنگ نگاه زیبا شماست | |
|
سپاس بزرگوار | |
|
سپاس بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است