دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
آخرین اشعار ناب ابوالفضل پورشریعه (,الف پاییز)
|
به چشم های خیس من نگاه کن
دنیا را ز غم چشم هایم سیاه کن
غنچه ای بر دل خشک کویر بنشان
اشک هایم را روانه این راه کن
من از ترس آبرو سکوت کرده ام
دل کوه را پر از صدای آه کن
اگر نفس های من معصیت دارد
باکی نیست کمی هم گناه کن
شاید حسن یوسفی اینجا بروید
کمی نگاه به دل این چاه کن
وقتی سکوت من بی معناست
عشق را از صدای من آگاه کن
مقصود تنهایی من است و بس
دل خود را با دلم همراه کن
#ابوالفضل_پورشریعه
|
نقدها و نظرات
|
ممنون خواهر گرامی انشالله که فانوس زندگی همیشه برای شما روشن باشد 🌹 | |
|
ممنون خواهر گرامی انشالله که فانوس زندگی همیشه برای شما روشن باشد 🌹 | |
|
ممنون استاد ... تشکر از بیت آموزنده ای که نوشتین ♥️🌹 | |
|
ممنون استاد ... تشکر از بیت آموزنده ای که نوشتین ♥️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود