جمعه ۲۵ آبان
جور و ناجور ! شعری از الیاس ( علی کتانی )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۱ ۲۰:۳۳ شماره ثبت ۷۳۷۶
بازدید : ۷۷۵ | نظرات : ۱
|
دفاتر شعر الیاس ( علی کتانی )
آخرین اشعار ناب الیاس ( علی کتانی )
|
عشقی به این بزرگی
دلی به این کوچکی
وای چه کنم که میخوام
عشق تو رو زورکی !
شبی به این کوتاهی
لبی به این قشنگی
من چه جوری بگیرم
چن بوسه با زرنگی !
حالا که جور و ناجور
من عاشق تو هستم
باید یه کاری کنم
بگیرمت تو دستم
قدی به اون بلندی
قدی به این کوتاهی
من چهره ای ندارم
اما تو مثلِ ماهی !!
درسته هر چه داری
من اونها رو ندارم
ولی با هر زرنگی
تو رو به دس میارم
حالا که جور و ناجور
من عاشق تو هستم
باید یه کاری کنم
بگیرمت تو دستم
هیچکسی مثل تو نیس
همیشه ای بی نظیر
خوب میدونم یه روزی
میشی تو دستم اسیر
غرور تو تو زیاده
حربه ی من یه عشوه س
یه شب میام کنارت
با بوسه ای که رشوه س
حالا که جور و ناجور
من عاشق تو هستم
باید یه کاری کنم
بگیرمت تو دستم
|