پاشیده ز هم فرو اروپا/
چون ازمنه قرون وسطی/
در فقر و فساد غوطه ور شد/
این داعیه دار عدل پیما/
یونان ارسطو و فلاطون/
در زیر فشار بی محابا/
جایی که فلاسفه بپرورد/
در زیر فشار فقر و فحشا/
سانسور شده اجتماع یونان/
واقع شده اینچنین قضایا/
یونان که تمدنش شهیر است/
مشهور شده به فقر آنجا/
از سوی دگر فرانسه بینم/
این لاف زن از برابری ها/
آزادی و مشتقات آنرا/
نشخوارگر است او سراپا/
سرکوبگر جلیقه زردان/
کشتارگر است بر رعایا/
فقر است و فساد در فرانسه/
جنبش شده زین سبب به آنجا/
ماکرون خود او فساد گر هست/
همجنسگرا بود نه ترسا/
پاپ را خفه خون گرفته زین کار/
کی بوده چنین دین مسیحا/
پاپ را خود او فساد جنسیست/
شرمی به پاپ و به آن کلیسا/
نوبت برسد به انگلستان/
آنجا که فساد کرده غوغا/
بحران شده اقتصاد آنجا/
پر گشته دران ازین بلایا/
افتاده به جانشان برگزیت/
در پیچ و خم هزار آرا/
اوضاع فساد این دغل باز /
باید که نشست در تماشا/
از مجلس لردهای آنجا/
قانون وحوش رفته بالا/
همجنس شدن رسیده تصویب/
این است فساد در بریتا/
در نروژ و آلمان و ایتالی/
اوضاع فساد و فقر برپا/
گر باورتان نمیشود هست/
آمار رسانه های آنها/
یک درصد غرب خوش نشین اند/
باقی همه شان در تقلا/
آنجا که وال استریت شورید/
تبعیض و شکاف شد هویدا/
قائل به نژاد برتر است غرب/
چون صهیون جانی و یهودا/
از حق و حقوق دم زند غرب/
در حق سیه چه رفته اما/
غرب است و سلاح های کشتار/
غربی که فجیع کرده دنیا/
قایم شده با هزار نیرنگ/
در پشت نقابهای زیبا/
جایی که کشانده است هر دم/
مردم به صلیب و هم چلیپا/
تفتیش عقاید است در غرب/
سانسور به هزار شکل و انحا/
ای خفته به زرق و برق غربی/
از غرب چه میکنی تمنا/
در غرب به جز فلاکتی نیست/
از غرب چه میکنی تقاضا/
ای غربزده ز خواب برخیز/
غرب است و فقط خواب و رویا/
در زاویه ای که غرب باشد/
روشن بکنم من این زوایا/
جنگ است و اراده در نبرد است/
جنگی ز ازل که بوده برپا/
شاید بشود که بهتر این شعر/
با مقطعی اینچنین که شیوا/
چون ازمنه قرون وسطی/
پاشیده زهم فرو اروپا.
بسیار زیبا و بجا بود