جمعه ۲ آذر
فریفته ی خیال شعری از اهورا (دل سوخته)
از دفتر فراق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۰:۱۱ شماره ثبت ۷۳۶۲۲
بازدید : ۴۰۳ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر اهورا (دل سوخته)
آخرین اشعار ناب اهورا (دل سوخته)
|
فریفته ی خیال تو ام
شهر
آهن گرفته
زیباییت را
ز من
پنهان مکن
من
شاعر دلتنگی هایم
نگاهت
عسل میریزد و کلمات
شیرین می شوند
در کام
تلخ سطر هایم
من
باوری ز رویای
تو ام
به شهر
چشمانت
سفر
خواهم کرد
در دریای نگاهت
طلوع
خواهم کرد
در غروب
رفتن
تو برای من
شراب
یعنی
نگاه عاشقانه ای
ز سوی تو
تا مسیر
زندگی
را با تو به امتداد ببرم
وسیب
بهانه ایست و انگور
افتادنی
بود بر زمین
ز نگاهت
می خواهم بدانی چه می اندیشم
ز خیال تو
آمده ام
وتو ز خیال من
پر می گشایی
به کجا
می رویم
زندگی
ما را خواهد برد به مسیر سرنوشت
ما نمی دانیم
به کجا خواهیم رفت
پذیرای زندگی شدن مانند جویباری منشعب ز رود
جاری
در پایین دست ها
گرفتار
در جریان ها
من
تو را به دوش خواهم کشید
تو
مرا به دوش خواهی کشید
این گونه
خواهیم بود
تو مرا نمی شناسی
دل سوخته
سرشار ز ناگفته هاست#دل سوخته
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم استاد راجی بزرگوار و عزیز 🙏 | |
|
ممنونم بزرگوار | |
|
ممنونم بزرگوار | |
|
ممنونم دختر پاییز 🙇🙇 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.