جمعه ۲ آذر
شاید آن روز آید شعری از اهورا (دل سوخته)
از دفتر فراق نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۷۴۵۷۴
بازدید : ۱۳۱۹ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اهورا (دل سوخته)
آخرین اشعار ناب اهورا (دل سوخته)
|
شاید آن روز آید
که نامت بر زبان جاری کنم،تو بگویی جانم
اندرون سینه مان آتش عشقی شعله ور و سوزان
که همگان غرق در دریای حسرت شوند
شاید آن روز آید
بارش آسمان ابری دو نرگس سیاهم گیرد پایان
هردو ز طعم شیرین عشق شاد گردیم
وجودمان سرشار ز عشقی بی پایان
شاید آن روز آید
مهرم به دلت نشیند،آیسان
به انتها رسد غروب دلگیر هجران
جور دگری رقم خورد تقدیر
شاید آن روز آید، شاید..........#دل سوخته
|
|
۰ شاعر این شعر را خوانده اند
نقدها و نظرات
|
ممنونم بزرگوار | |
|
سپاس دختر پاییز | |
|
دیدتان زیباست بزرگوار 🙇🙇🌷🌷🙇 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زيبايي است
جسارتا آهنگ خوش نيمايي ندارد