#رفیق
برای عزیزِ ازدست رفته،رفیقِ روزهای سختی،شریکِ غم ها و شادی ها،یاورِ همیشه حاضر،مهربانترین آدمی که می شناختم و دستِ نامردِ روزگار از ما ناجوانمردانه و نابهنگام گرفتش...مهندس#موسی_مانگری
رفیقِ روزگارِ سختی ام...یادت گرامی
همیشه مونسِ دلتنگی ام یادت گرامی
نمی دانم که بعدازتو چه بایدکرد،هیهات!
سَرایِ ساکتِ حیرانی ام...یادت گرامی
لبم دیگر تبسّم را زِ یادش برده امروز
سفیرِ خنده های شادی ام یادت گرامی
هزاران درد را تقسیم باهم کرده بودیم
شریکِ دائمِ همدردی ام...یادت گرامی
نباشی دردِ خود را باکه گویم یارِ دانا؟
شهیدِ خصلتِ انسانی ام یادت گرامی
به هرسو دیده می اُفتد هزاران یاد بینَد
تمامِ خاطراتِ باقی ام...یادت گرامی
زوار ازجانِ من دَررفته ازبس خسته ام،یار
ستونِ استوارِ یاری ام...یادت گرامی
خبر داری که دل خون گشته بعداز رفتنت،هان؟
مُرادِ این همه بی تابی ام..یادت گرامی
میانِ نیلِ غم ها غرق خواهم گشت،بی شک!
عصایِ مُعجزِ آزادی ام...یادت گرامی
نخواهد بُرد از یاد این دلِ بی تاب و زارم
شریکِ درد و رنج و سختی ام یادت گرامی
#حمید_رفیعی_راد_کوروش
5 اردیبهشت 98
انّا لله و انّا الیه راجعون
روانش در جوار رحمت شاد حق باشد! الهی آمین