پنجشنبه ۱ آذر
خار و گل شعری از اعظم قارلقی
از دفتر شبرنگ نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۰۱:۴۵ شماره ثبت ۷۳۳۱۱
بازدید : ۱۱۰۱ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب اعظم قارلقی
|
عده ای بی پرده گویند
از چه گلها خار دارند؟!
از چه زیبایانِ دنیا
وصله ای خَش دار خواهند؟!
از چه خوبان در کنارِ زشت رویان می خرامند...
آخر از چه گل عذاران
یارِ زیبایی ندارند...!
من به نرمی و تعقل
پاسخی بی بحث دارم
ای عزیزان می شود که
بهتر از اینها ببینیم
می شود از شاخه با مهر
نازِ نازک را به جُرمِ انتخابِ مهربانیها نچینیم!
بی بهانه چشمِ دل را
باید اما بازتر کرد
غمزه ی گل را بداهه
باید اما نازتر کرد
از چه رو در اعتراضِ سرنوشتِ گل بمانیم
آنطرف در گوشه ای دنج
خارِ عاشق باز کرده
بستری آرام برگل
اعظم قارلقی (خالقی)
۱۳۸۱/۰۶/۲۱
۱۰:۵۰
|
|
نقدها و نظرات
|
عشق، حس ناب لاله ایست در بهار زندگی پرپر شده
خیلی زيبا | |
|
درود برشما جناب آقای زارع عالـــــــــــے سرودین مرحبـــــــــا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود