مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
شنبه ۳ آذر
آواز قو شعری از ابراهیم هداوند
از دفتر نافهی مُراد نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۱۷:۴۵ شماره ثبت ۷۳۲۷۶
بازدید : ۲۳۶۷ | نظرات : ۶۳
آخرین اشعار ناب ابراهیم هداوند
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
هر پاره از دلم بِموجی ز غم جُداست
ساحل غریبُ وَه که دریا چه آشناست
از بادبانِ شوق و از زورقِ امید
یک صفحه ی سفید در دفترم بجاست
آرامِ جان نمی خواند این غزل مگر
آن ناخدا ز بندِ این قافیه رهاست
آواز قو شنیدی اگر، بیا ببین!
در اوج آرزو، هلاکم چه با صفاست
دیرآشنا! بگیر دستم در این خروش
مهجور حزین است و یک گوشه در نواست
وزن غزل: مفعولُ فاعلاتُ مستفعلن فَعَل
حزین: غمگین: گوشه ای در آواز افشاری و دستگاه نوا
ابراهیم هداوند(مهجور)
نقدها و نظرات
درود بر شما استاد استکی گرامی
به مهر میخوانید و به مهر مینوازید
سپاسگزارم
درود بر شما بانوی گرامی
سپاس از توجه شما
درود بر شما بانو
سپاس از حضور شما
درود بر شما آئین عزیز
زیبا خواندید بزرگوار
درود بر شما جناب نوری عزیز
سپاسگزارم از لطف شما
سلام و درود بر شما مهربانوی گرامی
به مهر میخوانید و به مهر مینوازید
سپاس از حضور پر مهرتان
در پناه حق تعالی
درود بر عزیز و گرانمایه دوست نازنین
سپاس از این همه لطف و عنایت آن بزرگوار
به مهر میخوانید و به مهر مینوازید
شاد و سلامت باشید
درود بر شما جناب تنهایی
سپاسگزار لطفتان هستم
سلام و درود بر شما جناب مصطفایی عزیز
سپاس از لطف شما
زیبا خواندید بزرگوار
درود بر شما جناب رفیعی عزیز
سپاس از لطف بیکران شما
درود عمران عزیز
سپاس از حضورتان
درود بانو سیندخت گرامی
زیبا خواندید
سپاسگزارم
درود جناب رفیعی عزیز
منت بارم بزرگوار
زیبا خواندید
در پناه حق
درود بر شما بانو داناک
زیبا خواندید
درود دادخواه عزیز
سپاسگزارم
درود بر شما سرکار خانم نیلوفر
زیبا خواندید گرامی
سپاسگزارم
درود بر جناب فلاحی عزیز
سپاسگزارم از لطف و محبت بیکران شما
عرض ادب و احترام دارم جناب صمدی عزیز
منت بارم بزرگوار
سپاس که خواندید و به نطر آراسته کردید
درود محمد جواد عزیز
زیبا خواندی گرامی
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود