يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر فائزه طاهری(ماهور)
آخرین اشعار ناب فائزه طاهری(ماهور)
|
هنوز آن روز را فراموش نکردم
روزی که آمد
فکر کردم می ماند
پا به پایم
شانه به شانه ام
جایش را در دلم تثبیت می کند
از علاقه اش برایم گفته بود
یک بار گفت
ولی هنوز که هنوز است
بعد از سال هایی که از رفتنش می گذرد
موسیقی صدایش در کوچه پس کوچه های دلم پژواک می شود.
فائزه طاهری( ماهور)
|
نقدها و نظرات
|
لطف دارید جناب سپاسگذارم🙏🙏🌹 | |
|
نگاهتان را سپاس متشکرم🙏🙏🌷 | |
|
از حضور و نگاهتان متشکرم🙏🙏🌹 | |
|
از لطفی که دارید سپاسگذارم جناب 🙏🙏🌹 | |
|
سلام بانو همراهی همواره مهرتان را ارج می نهم جاری باشید و زلال🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
از لطفتان سپاس گزارم 🙏🙏🙏🌷 | |
|
همراهی مهرتان را ارج می نهم جاری باشید و زلال🙏🙏🌷🌷🌷 | |
|
متشکرم بانو پایدار باشید🙏💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود