يکشنبه ۴ آذر
پنجره محو تماشای چه بود شعری از مینا یارعلی زاده
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ ۲۳:۱۵ شماره ثبت ۷۳۱۴۷
بازدید : ۳۰۱ | نظرات : ۲۸
|
دفاتر شعر مینا یارعلی زاده
آخرین اشعار ناب مینا یارعلی زاده
|
"پنجره محو تماشای چه بود"
پنجره محو تماشای چه بود
وقتی از پشت پرچین های خیالت
نسیم نگاهت بر تن شب وزید
شب آبستن نگاه تو شد
همیشه در نگاه تو چیزی موج می زد
چیزی مثل تولد
چیزی مثل تازه شدن
و من مست آن نگاه بودم
خیره به آسمان همیشه از تو آبی،
همیشه از تو سرشار
صدای گرم تو در دلم می ریخت
هر لحظه و هر بار
غزل های نو سروده و پر بار
ترانه های بی تکرار
چه از تو سبز می شود
درخت خواهش شعرم
پنجره محو تماشای که شد
جگر ماه سوخت
آسمان خاکستری شد
آتشی بود میان افق ها پنهان
پنجره محو تماشای تو بود
|
نقدها و نظرات
|
بسیار عالی درود بر شما گرامی | |
|
درود گرامی ممنونم از حسن توجه تان | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و جالب بود