يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر احمد رشیدی مقدم (گمنام)
آخرین اشعار ناب احمد رشیدی مقدم (گمنام)
|
شماره ده ؛ مژده
مژده غیبی سحر آمد بگوش
گفت که بر خیز ؛ خودت را مپوش
خیز زجا در طلب یار باش
ناله مرغ سحر آید بگوش
ماه سما در طلبش روشن است
سیل ثنا در همه جا آمد خروش
شامه خود باز بکن یک دمی
تا شنوی بوی خوش از گل فروش
ناله بلبل به ثنا گوی یار
شرم تورا تا که چنینی خموش
گوش دلت باز بکن آنچنان
تا برسد گوش تورا یک سروش
رخت ریارا ز تنت دور کن
جامه صادق به تن خود بپوش
در گلویت آب صداقت بریز
جرعه از آن آب توانی بنوش
عیب کسان را همه نادیده گیر
عیب تو هم پرده بیاید به روش
گفته(گمنام) پسندت نبود
در عملت باش بسی سخت کوش
چهارشنبه بیست هشت فروردین نود و هشت .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آموزنده و زیبا بود