جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سیدثاراله موسوی کاریزماتیک
آخرین اشعار ناب سیدثاراله موسوی کاریزماتیک
|
تَرسْ باشَدْ خواب وُ بیداری ، چه فَرقی میکُنَدْ
خانه با سِلولِ زندانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
اِنتصابِ دولتی ، وَقتی شُده دوز وُ کَلَکْ
شُدْ رَئیسی یا که روحانی ، چه فرقی میکُنَدْ
فَقرْ وَقتی مینِشینَدْ ، دَر میانِ دَستْها
زِندگی با مَرگ وُ ویرانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
دَردْ وَقتی باعِثِ ، لَبخَندِ اینْ مَردُمْ شُده
خَنده با اینْ دَردِ طولانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
بَحثِ اِنسانیَّت وُ نیکی ، که می آیَدْ وَسَطْ
اِنگِلیسی یا که ایرانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
تِشنه میبینَدْ فَقَطْ ، آبِ دَرونِ جامْ را
جامِ اَزْ گِلْ یا سُلِیمانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
شامْ وَقتی میشَوَدْ ، گَندیده وُ شور وُ خَرابْ
سوپْ باشَدْ یا که بِریانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
قومْ بازی ایلْ بازی شُدْ بَرای شُغلْها
تُرکْ باشی یا که سیسْتانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
عاقِبَتْ وَقتی تَمامِ عُمرْ ، بایَدْ سوختْ پَسْ
فِکرِ پاک وُ فِکرِ شیطانی ، چه فَرقی میکُنَدْ
شاعر:سیدثاراله موسوی تخلص:کاریزماتیک
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیباااااا و نغز
قلمتان هماره سبز