سه شنبه ۱۵ آبان
خون پروانه ! شعری از بهرام سپهریان
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶ شماره ثبت ۷۲۳۹۵
بازدید : ۴۸۱ | نظرات : ۱۵
|
آخرین اشعار ناب بهرام سپهریان
|
نوروز بود
وقتِ رستاخیز بهار
از زمین و آسمان
عشق می بارید
بهار بی امان می رقصید
دست در دستِ دخترانش
همه خیره به او ....
موج پشت موج
از آسمان پروانه می بارید
کوچِ پروانه ها دیدن داشت
اما حیف...
جان می سپردند
زیرِ دست و پای مسافران بهار
قسم به زعفران !
که رنگِ خونِ پروانه هاست
آدمی قاتلِ عشق است !
|
|
نقدها و نظرات
|
درودت باد ، ممنونم از مهربانی شما | |
|
درودت باد ، ممنونم از مهربانی شما | |
|
درودت باد ، ممنونم از مهربانی شما | |
|
درودت باد ، ممنونم از مهربانی شما | |
|
درودت باد ، ممنونم از مهربانی شما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و شورانگیز بود