جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
آخرین اشعار ناب پیمان اسماعیل وندی (کهخدا)
|
میروم باز به آغوش تنهایی
که انگار بهترین رفیق
روزهای من شده است
شب که میشود
سوز سرما و
صدای تیک و تاک ساعت
چایی یخ شده
قلم و خودکار
ذهنی آشفته
از خیالات مبهم
و شعر های تکراری
که قرار نیست حالا حالاها
این دل را در کنج خانه آرام کند..
هربار که میخواهم
مادام آنرا با آمدن بهار
وصف دهم
بادی از راه می آید و
با همان باد..
تمامی شکوفه های
بهار نارنج
ریخته میشوند و میبرد
تمامی رویاهایی که
در سر برای او داشتم..
سفر کردم..
که گاها تنهایی
خویش را برانم
اما انگار من میمانم
این دل پر درد
که رفیقش شده
سکوتی تلخ
از حرفهای نگفته و
دفتری که پر شده از
خاطراتی که ازآن او بود
چه تلخ و چه سرد می نوشم
چای زهر را ..
#کهخدا_پیمان_اسماعیلوندی
|
نقدها و نظرات
|
dorud va sepas shaer geranghadr | |
|
dorud va sepas shaer geranghadr | |
|
درود برشما | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود