جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝هجومِ دردها...
در شبی بی اِنتها، بر پشت بامِ دردها...
سایه ی من گم شده، در اِزدحامِ دردها...
از زمین و آسمان، اندوه می آید به شب...
بر تن و جانم فُتَد، زخمی زِ گامِ دردها...
باده می نوشم رها گردم زِ آلامم، اما...
تلخ کامی چیره می گردد، زِ کامِ دردها...
از هجومِ وحشی سرما، در این دشتِ سکوت...
حَک شده بر استخوانم، یاد و نامِ دردها...
حبس می گردم، درونِ خلوتِ تنهایی ام...
زخمی و غمگین فتادم، در نیامِ دردها...
عاقبت مدفون می گردم، در آغوشِ زمان...
توی قبرستانِ ظلمت، با تمامِ دردها...
📆 19اسفندماه 1395...
✍🏻سید امان اله درخشانی....
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم بانوی فر هیخته.. لطف عالی مستدام | |
|
درود بر شما جناب رفیعی عزیز ... سپاسگزارم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود