جمعه ۲ آذر
امام عشق شعری از محمد میثم جلالی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰ شماره ثبت ۷۰۷۳۷
بازدید : ۵۱۶ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر محمد میثم جلالی
آخرین اشعار ناب محمد میثم جلالی
|
گر بیایی، رد شوی..بازار عاشق میشود....
کاسب و علامه و معمار عاشق میشود...
می نویسم از دوچشمان ملیحت اینطرف...
توی دستم دفتر و خودکار عاشق میشود...
عطرتو وقتی بیاید وای از درس و کتاب...
مدرسه، آموزگار منطق و آمار عاشق میشود...
جای رسم دایره دائم مربع می کشد...
در کلاس هندسه، پرگار عاشق میشود...
همنوا، گلدسته و گلخانه و هر چه گل است....
در مسیرت چادر گلدار عاشق میشود...
ما همه مار درون آستینیم ای غریب...
تو بخواهی مار لاکردار عاشق میشود...
روز جمعه می رسی و لحظه پخش خبر...
با ظهورت مجری اخبار عاشق میشود..!
محمد میثم جلالی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا و دلنشين بود
جمعه و ظهور
يا مهدي ادركني