شنبه ۲۶ آبان
مرز عشق و هوس شعری از طاهرفرجاد
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ ۱۲:۵۱ شماره ثبت ۷۰۵۷
بازدید : ۱۹۱۹ | نظرات : ۳۸
|
آخرین اشعار ناب طاهرفرجاد
|
خدا می داند امشب را درونم زیر و بر کردم
نوشتم دوستت دارم سخن را مختصر کردم
به جمع دوستان من کسی از حال من آگه
به او گفتم خدا داند ، ندانستم نظر کردم
نوشتم چند بیتی را تسلی یافتم شاید !
تو جانا صد غزل ماندی و بیجا من سفر کردم
نوشتم دوستت دارم زدم بر طبل بی عاری
نگو عیب است عیاری که در عشقت خطر کردم
مرا ساحل فراوان است ، گر طوفان نشینم من
مرا یک زندگانی هست و باقی را ضرر کردم
به یک دم باتو بودن را به نام عشق می خوانم
همه عمرم هوس بود است و بی حاصل حدر کردم
به من گفتند در نامت هوس را مدعی باشم
بیا بنشین کنار من که هر کس را خبر کردم
شبی گفتم نچینم من ز باغت خوشه ی انگور
به دل درد تمنایی ، از آن هم بیشتر کردم
___________________________________
تمنا دارم آموزشم دهید و معایبم را هر گونه دوست دارید
کامنت محبت کرده و بیاموزیدم .
با سپاس .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.