جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سید امان اله درخشانی
آخرین اشعار ناب سید امان اله درخشانی
|
📝ایلِ بی نشان...
باغمان از بیدِ مجنون، بوی لیلا می دهد...
ایلمان با کوچ هایش، عشق معنا می دهد...
در "کَپَرها" از "گِلیمی" ، بر سرِ "تَلْواره" ها...
نقشی از یک آسمان، بر بومِ شبها می دهد...
پای "تاوه" دود و آتش، در نگاهِ "چاله" ها...
بوی مهرِ مادران، با نانِ فردا می دهد...
زیر چترِ هر "بلوطی"، بر خیالِ یک "مَلار"...
"مَشکی" از دلبستگی ها، طَعمِ سرما می دهد...
در حریمِ چشمه ساران، اَز عبورِ "گَله" ها...
هی هی چوپان، نشان از رازِ صحرا می دهد...
زَخمه ی "کَرْکیت" بر، "تَمدارِ" مستِ قصه ها...
از صدای تار و پودش، ساز نجوا می دهد...
بزم موسیقی، به پا گردیده با آوای رود...
قطره هایش اشک در، هر چشم شهلا می دهد...
زندگی تابیده بر "دیکی"، سرِ بالینِ "دار"...
باورش در خوابِ من، رنگی به رؤیا می دهد...
ایلمان رسم و رسومش، رفته از یادِ زمان...
مرگِ مردانش خبر، از مرگِ دنیا می دهد...
📆تابستان 1396...
✍🏻سید امان اله درخشانی...
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم جناب استکی عزیز | |
|
درود بر جناب کاظمی عزیز | |
|
سپاس بیکران | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود