جمعه ۲۵ آبان
۳ رباعی شعری از محمدنصیر توکلی
از دفتر چارانهها نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ۱۳:۳۵ شماره ثبت ۷۰۳۵۰
بازدید : ۵۶۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب محمدنصیر توکلی
|
🌿
این ابر که با برف تنت شد اشباه
از دیده فروریخت مگر تکهی ماه؟!
پاییز شده محو تو و با خود گفت:
لا حول و لا قوت الا بالله
🌿🌿
کم مانده که با عقل خودم لج بشوم
با شاخ بدون بار، هم کج بشوم
در واقع کتابیام، کمی سرد و غریب
آنقدر بخوانید که مروج بشوم
🌿🌿🌿
تا کی من از انتظار بیغم بشوم
با درد درون خویش مرهم بشوم
با سیبی که از باغ دلم قاپیدند
محال، که من دوباره آدم بشوم
|
|
نقدها و نظرات
|
تشکر میکنم از شما درود متقابل 🌹🌹🌹 | |
|
ممنونم از نظر لطف تون و دقت تون. حرفهای شما منطقی است خیلی لطف کردید
🌷🌷🌷🌷🌿 | |
|
درود بر یوسفی بزرگوار سپاسگزارم از شما 🌻🌻🌻 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود ند