جمعه ۲۵ آبان
چند رباعی در مورد مادر شعری از محمدنصیر توکلی
از دفتر چارانهها نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۴۶ شماره ثبت ۷۲۲۳۳
بازدید : ۱۱۹۵ | نظرات : ۶
|
آخرین اشعار ناب محمدنصیر توکلی
|
💫۱💫
با تک تک هر نیاز من خو کرده
با گریه و قهر و ناز من خو کرد
کوهیست که قلب مادرم در تسکین
با جنبش و اهتزاز من خو کرده
💫۲💫
با زمزمه زیر لب بخواند من را
در شادی و رنج و تب بخواند من را
مادر، چو نماز فرض گاه و بیگاه
هر صبح و غروب و شب بخواند من را
💫۳💫
باید کمی دست، از سرم بردارد
این غم که دراو شناورم، بردارد
شاید برسد بهاری از خوبی امسال
تا برف ز موی مادرم بردارد
🌿ـــــــــ🌿ـــــــــ🌿ـــــــــ🌿
توکلی
|
نقدها و نظرات
|
ممنونم از لطف تان! شما هم سربلند باشید یوسفی بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و غمگین بود