مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
چهارشنبه ۱۶ آبان
دفاتر شعر مجید فتاحی ( ام اف )
آخرین اشعار ناب مجید فتاحی ( ام اف )
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
من بهت دل بسته م چراهی، میشکنی این دل خسته امو
من که بهت گفته بوده ام ،اگه میخواهی بری برو
توکه منو به خودت عادت، میخواستی بدی چرامیخواهی بری
منکه دلم به تودلبسته،چراهمش میخواهی بری
حالاکه رنجمودیدمو
میخواهی برگردی پیشمو
توکه میخواستی بریوو
چراازم بهونه گرفتیوو
حالاکه رنجمودیدمو
میخواهی برگردی پیشمو
توکه میخواستی بریوو
چراازم بهونه گرفتیوو
توکه توان رفتن نداشتی
چراهمش بهونه گرفتی
منکه بهت گفته بوده ام بمون
امامنکه خواهش کردم بمون
توحالاخواهش منوو
زیرپاگذاشتیورفتیوو
انگارکه نبودم انگار
انگارکه نبودم انگار
حالاکه رنجمودیدمو
میخواهی برگردی پیشمو
توکه میخواستی بریوو
چراازم بهونه گرفتیوو
حالاکه رنجمودیدمو
میخواهی برگردی پیشمو
توکه میخواستی بریوو
چراازم بهونه گرفتیوو
شعر(چرارفتی)ازm.f
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ترانه زیبایی است