چز تو گر مهر زمان رفت
ز منم تاب و توان رفت
بی تو وعشق تو هرگز
که همه جان و جهان رفت
دلم از یاد تو خون شد
ز تنم روح و روان رفت
نروم هرگز از این یاد
که دلت با دگران رفت
شده ام عاشق و حیران
که دلم سوی خزان رفت
برود عقل من از تن
چو رود عشق گران رفت
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
خوش. آمدید به جمع شعرناب