جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فتانه خزاعی ( دلدیدار )
آخرین اشعار ناب فتانه خزاعی ( دلدیدار )
|
اینجا
دنیای پرکس بی کس
فضای
مجازی است
از یاد برده دست ها قلم و
نوشتن آن هم
مجازی است
سخت محکوم غربت است دلمان
آنجا که خنده و
اشک هایمان هم
مجازی است
انگار زیادی است
بودنمان کنار هم
سلول انفرادی است اینجا
یا صفحه ی
مجازی است
شده سخت ترین کارعالم امروز
گفت وگو
جایی که لب ها فرو بسته و
شنیدنمان هم
مجازی است
دلم بس گرفت از این مجاز و
دنیای خیالی
خواستنم حقیقتی
از جنس حس
به دور از
فضای
مجازی است
انگار کسی لبخند می زند
مرا
از راه دور
گوید
زهی خیال باطل
آرزو کردنت هم اینجا
مجازی است
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام سپاس از مقدم ادیبانه تان در محقر صفحه ی دلواژه های حقیر و چه به جا و درست فرمودید که ای کاش: اول کاش پالان را می دادند و سپس الاغ! | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دنیای پرکس بی کس
درود بر شما
پارادکسی زیبا و پرمفهوم