جمعه ۲ آذر
یلدا شعری از سودابه حسن پور(کرشمه)
از دفتر نظم نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ۲۱:۱۶ شماره ثبت ۶۹۸۹۹
بازدید : ۷۶۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر سودابه حسن پور(کرشمه)
آخرین اشعار ناب سودابه حسن پور(کرشمه)
|
- دلم یک اتفاقِ تازه می خواهد
کرشمه باز غمگین است
- گویا شانه ای مردانه می خواهد
- تمام سرخوشی ها هم که باشد باز می لَنگد
- دلیلِ خنده هایم یک دلِ بی غُصه می خواهد
- دلم یک داستان با فصل های بی شمار از تو
- سراسر از تو خواندن ، وصف ِبی اندازه می خواهد
- چُنان بیگانه ای با من ، به دور از عشق و احساسم
- به دست آوردنت یک حیله ی رندانه می خواهد
- چه باشد یک شبی عاقل نمانیُ و شوی مجنون
- چه می دانی ! خدا هم لا اقل یک بنده ی دیوانه می خواهد
- دلم تاریکیِ مطلق میان ِ گرم ِ آغوشت
- سکوتی محض باتو خلوتی جانانه می خواهد
- چرا هی از دَر و دیوار بنویسم عزیزم بی جهت امشب
- بخوان شعرم ، جنون و عشق هم اندازه می خواهد
- گُمانم فاش شد شرح پریشان حالی ام امشب
- دلم « یلدای » با « تو » تا سحر مستانه می خواهد ...
-
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما الهه ی احساس. بسیار خرسند شدم از اینکه باعث یک یاد آوری شیرین برای شما شدم بانو. | |
|
درود جناب استکی. سپاس برای همراهی صمیمانه ی شما. | |
|
درود جناب شفاعت. سپاس برای این همراهی صمیمانه. | |
|
درود بانو یوسفی عزیز.. مانا باشید . | |
|
درود و سپاس بیکران جناب چرخچی . | |
|
درود بر شما. گوارای روح جناب شیاسی. | |
|
درود بر شما. سپاس برای این همراهی صمیمانه استاد | |
|
درود جناب پارکی. گوارای روح و سپاس برای این دلگرمی صمیمانه. مانا باشید گرامی. | |
|
درود بانوی مهربانم. گوارای روح و طبع لطیف شما. | |
|
درود جناب خوش خلق سیما. زیبا خواندید.گوارای روح. سپاس برای همراهی صمیمانه ی شما. | |
|
درود جناب صادقی. بسیار خرسند شدم از حضور پر مهرتان. یاد میگیرم هرچه بیشتر در محضر شما و سایر دوستان. مانا باشید. | |
|
درود بر شما. گوارای روح. سپاس برای این همراهی بزرگوار. | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
عشق سنگین است
شانه ای مردانه می خواهد...آلاله سرخ