سرورانم مدتیست که برای دوست و برادرم لولی وش نا ملایماتی پیش آمده
دوستی با تمام مهر بانی ها....مردی با گذشت
وفداکار مهدی من ...که تا کنون احدی از او رنجیده
خاطر نشده... شما همه این بزرگ مرد را میشناسید مردی که
معرفت را به عرش رسانده من امروز حالش را پرسیدم
جگرم به درد آمد برادران
خواهش میکنم دوستی غیبت داشت جویای حال او شوید ببینید در این
دنیای وانفسای چه رنجی میکشد
امشب همه برای سلامتی لولی وش این جوان رعنا دعا خواهیم کرد
به راستی دنیا انقدر ارزش دارد که ما از حال یک دیگر
بخبر باشیم؟
ووقتی که خوابم نمیاد عگس چشاتو میکشم مهدی جان
شبا در آرزو دیدنت حسرت خوابو میکشم مهدی جان
مثل گلای تشنه لب حسرت آبو میکشم مهدی جان
بخاطردآرزوی یه لحظه خواب و می کشم مهدی جان
غروب غمگين كه مي شه دلم برات پر مي كشه مهدی جان
توی مهتاب چشات به هر دري سر ميكشه مهدی جان
نكنه يه وقت نياي چشام بي مهتاب بمونه مهدی جان
ستاره چشمك بزنه نگام براهت بمونه مهدی جان
ديشب تو قاب پنجره چشاتو از دور مي ديدم مهدی جان
اسمتو فرياد مي زدم اشك چشامو مي ديدم مهدی جان
فداي اون چشات بشم جاي تو تو سایت خاليه
دوستاد همه پيش منن جاي نگاهت خاليه مهدی جان
بخاطرت مونده همه هميشه چشم به راهتن عزیزم
براي برگشتن تو چند ماهه چشم براهتن مهدی جان