جمعه ۲ آذر
زیباترین اتفاق شعری از کاوه گرشاسبی
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۲۳ شماره ثبت ۶۹۶۵۹
بازدید : ۱۷۳ | نظرات : ۱۴
|
آخرین اشعار ناب کاوه گرشاسبی
|
تو قلبی تو خوبی تو آرام جانی
تو منشور عشقی تو روح و روانی
عزیزی قشنگی تو گلبرگ یاسی
تو زیباترین اتفاق جهانی
تو حرف حسابی تو یک شعر نابی
تو محبوبترین جمله ی یک کتابی
صدای خدایی تو مِهری وفایی
تو آرامشی ، عطر یاس و گلابی
تو پندار عشقی قدح دار عشقی
تو زیباترین نوع دیدار عشقی
نگاه امیدی تو در شب سپیدی
تو یک قلب رنگی به دیوار عشقی
تو دریای عشقی تو ناقوس جانی
نسیم خوشی ، ساحلی بیکرانی
تو اکسیر عمری تو جانی جوانی
تو زیباترین اتفاق جهانی
|
نقدها و نظرات
|
ممنون استاد | |
|
ممنونم | |
|
ممنون | |
|
سپاس | |
|
ممنونم بزرگوار | |
|
ممنون | |
|
ممنونم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.