سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 4 ارديبهشت 1403
    15 شوال 1445
      Tuesday 23 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۴ ارديبهشت

        دل شکسته

        شعری از

        بهنام نامی

        از دفتر شعرناب نوع شعر آزاد

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ۲۳:۲۹ شماره ثبت ۶۹۶۱۷
          بازدید : ۳۹۳   |    نظرات : ۷

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر بهنام نامی
        آخرین اشعار ناب بهنام نامی

        بازم شبای بی کسی، باز یه دل شکسته
        بازم یه کوه غصه که، توی دلم نشسته
        منو چشای بارونی، منو درای بسته
        منو یه راه بی عبور، منو یه پای خسته
        همون صدا، همون بغض، همون نگاه آشنا
        همون دستای سردی که، ما رو از هم کرده جدا
        چیشد اومد، چیشد که رفت، چیشد همه خاطره ها
        چیشد اون عشقی که نموند میون این فاصله ها
        کیه که تنها مونده و کیه که غم داره صداش
        کیه که کوله باری از خستگیه رو شونه هاش
        اره، منم باغصه هام، با یه دل ساده و بس
        اره تویی که رفتی و من رو گذاشتی بی نفس.
        ۲
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        عباسعلی استکی(چشمه)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۶
        به شعر ناب خوش آمدید خندانک
        کبری یوسفی
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۰۹:۵۸
        سلام بزرگوار
        به شعرناب خوش آمدید
        زیباست
        عاقبتت بخیر
        موفق باشید
        در پناه حق خندانک خندانک خندانک
        فائزه طاهری(ماهور)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۱
        👏👏👏👏👏👏👏
        همایون طهماسبی (شوکران)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۲:۱۹
        درودتان
        خندانک خندانک خندانک
        ابوالحسن انصاری (الف رها)
        چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ۲۰:۱۸
        درودبرشما خندانک خندانک
        مجید شیاسی  مجید
        پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۶:۲۶
        سلام بسیارزیبا درود بر شما
        صحبت  پارکی ( صُبی )
        چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ۱۴:۵۷

        شاعر فرزانه
        جناب نامی عزیز
        بازم
        چکامه ای دلنشین
        که مخاطب را تحت تاثیر موسیقی درون واژه ها قرار می دهد...
        متشکرم
        سلام
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0