دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر علی احمدی (حادثه)
آخرین اشعار ناب علی احمدی (حادثه)
|
پرواز اسارت...
بار الها از همان روز ازل
حکمت آزادی از پرواز بود
می پرید چون از قفس یک مرغ عشق
در عطش از لذت پرواز بود
راز صیقل دادن قلب مریض
دل پرانی با جهان ناز بود
الغرض پرواز در ذهن بشر
با رهایی قصه ای دمساز بود
ما گشودیم بال و پر تا آسمان
مرگ شد احساس بی پروازمان
جای آزادی اسارت شد پدید
شد نصیب بره ها گرگی پلید
بین پرواز و رهایی جنگ شد
واژه حسرت جدا از ننگ شد
بعد از این پرواز را در زندگی
مرگ می نامیم از شرمندگی
یاد و خاطره پرندگانی که پرواز را تا خدا ادامه دادند سبز و نیکو باد ......خدانگهدار پرندگان مهاجر ....
|
نقدها و نظرات
|
عرض ادب استاد بزرگی پور والاقدر بنده نوازی شما افتخار حقیر می باشد | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زلال و زیبا و ناب سرودید