پنجشنبه ۲۴ آبان
عشق شعری از محمد شفاعت
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ۱۷:۱۸ شماره ثبت ۶۹۱۵۹
بازدید : ۷۴۷ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب محمد شفاعت
|
فَلَک افتاد در این باغ پُر از گل برگِ شقایق..
در این کوچه پُر از عطرِ حقایق...
عاشقیُ کُنج خلوت سُکنا گزیدند
عشق آن است بشوی مَست دقایق...
عشق یعنی هرچه گونید تو گذر کن...
هرچه در رابطِ معشوق شنیدی...
همه را از گوش بدر کن...
عشق یعنی از عالم و از خویش به دوری..
عشق آن است رو برویش بنشینی و بگویی...
که ای معشوقِ زیبا رو...
دلت را در دلِ شب به دلم بِسپار,,
نگاهت را در نگاهم ناگهان بِسپار,,
فریاد از این دل دلِ زیبایی.!
مرا دست خدا نه، دست خودت بِسپار...
|
نقدها و نظرات
|
سلام درود جناب شیاسی سپاس🙏🌹 | |
|
درود خان سپاس فراوان از همراهیتون | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار زيبا بود