پنجشنبه ۲۴ آبان
با تو بودن... شعری از سعید فلاحی
از دفتر لیلایی... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۷ ۱۴:۴۲ شماره ثبت ۶۸۷۳۲
بازدید : ۸۰۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب سعید فلاحی
|
از خطوط عاشقی چند سطری را کم کرده اند
تا امکان با تو بودن را فراهم کرده اند
نخل و زیتون های عاشق در بیابان ادب
بوته های شعر من را رنگ مریم کرده اند
چشم وا کن که بی تو حال واژه هایم مبهم است
بی تو حتی انبوه شعرهای من رم کرده اند
غنچه را بر روی شاخه ها چنان پژمرده اند
سوختنش را آخرین رویای شبنم کرده اند
نیستی تو این روزها و تنها به جرم عاشقی
شانه هایم را به روی زندگی خم کرده اند.
سعید فلاحی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر حضرتتان پاینده و سلامت باشید یا علی | |
|
سلام و عرض ادب لطف شما پایدار ممنون از محبتتوتن | |
|
سلام و احترام ممنون از ذکر نکته ی بجا و صحیحتون پاینده باشید | |
|
درود تشکر | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزلي ناب و زيباست
عاشقانه و سرشار از احساس