جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر محمدصادق رفیع(مشتاق)
آخرین اشعار ناب محمدصادق رفیع(مشتاق)
|
من و گذرنامه و ویزای اربعین
یک عکس یادگاری و دنیای اربعین
یعنی منم که میروم امسال کربلا...
تنها... پیاده...به صحرای اربعین...
از بس خیال کرده ام باور نمیکنم...
الان کنار مرز شدم پای اربعین
انگار پای مرا بسته ای به راه
شاعر نگفته بود همین جای اربعین...
با کوله ای که شده خالی از نگاه
رفتم به جاده و به دریای اربعین
قدم قدم دل من کنده میشود از جا
اصلا چه فرق میکند حلوای اربعین...
پایان اشک های مرا کربلا بده...
این روضه را بگو از نای اربعین...
هر موکبی که نمایان شود بگو
انا من حسین زلیخای اربعین...
حالا که آمدم و دیدمت به چشم...
هر سال اشک شده نجوای اربعین
امسال هم ببرم کربلا حسین
شیرین شده کامم به خرمای اربعین...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسيار بجا و زيباست
زيارت و عزاداري هاي شما قبول
ياحسين(ع)