دوشنبه ۵ آذر
|
دفاتر شعر مهدی قاسمی(مرد تنهای شب)
آخرین اشعار ناب مهدی قاسمی(مرد تنهای شب)
|
سرنوشت غم انگیزی را میماند درخت جوانی که خمیده ایستاده است
و تنه اش ابستن زخم هایی ست درد ناک
و منزل گاهش جنگلی زرد الود زه هجوم پاییز هایی تکراری
و روزگاری که گنجشکان میگذرانند هر سپیده دم بر شاخ و برگش و آواز تنهایی آنرا در گوش افسرده جنگلی ماوا میکنند
و خدایی در همین حوالی که نظاره گر است و سکوتی از ترس جنگلبانی پیر
وخشم جنگلی در حال مرگ از این سکوت ویرانگر
مینوازد باد در خنکای یک عصر روز پاییزی
و غروب خورشید در میان شاخه های زرد درختان
واین سرنوشت مرا میماند چو بارانی پاییزی
و چو سوز برف زمستانی
سرنوشت مرا چه کس رقم خواهد زد ؟
تقدیر مرا چه کس پایان خواهد داد ؟
دلنوشته هایی از جنس تنهایی
#مرد تنهای شب
|
|
نقدها و نظرات
|
سلام خدمت شما استاد عزیز درود ها | |
|
درود بانو | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر معنی و زیبا بود