سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 10 فروردين 1403
  • همه پرسي تغيير نظام شاهنشاهي به نظام جمهوري اسلامي ايران، 1358 هـ‌.ش
20 رمضان 1445
  • شب قدر
Friday 29 Mar 2024
    به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

    جمعه ۱۰ فروردين

    نسیم و باد

    شعری از

    سیده مریم جعفری

    از دفتر Building نوع شعر غزل

    ارسال شده در تاریخ جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۱۱ شماره ثبت ۶۸۴۵۷
      بازدید : ۶۰۸   |    نظرات : ۷

    رنگ شــعــر
    رنگ زمینه
    دفاتر شعر سیده مریم جعفری
    آخرین اشعار ناب سیده مریم جعفری

     
    نسیم و باد
     
    نسیم از باد یک شب غوطه ور شد
    که ای باد از لباست شرمگینم

    مرا دست تو ،بیداد از زمانه
    ولی از حال تو یک کمترینم

    خیال باد بر یک لحظه آشفت
    چرا من را سزد چون بر زمینم

    حجاب از یک درخت پیر افتاد
    که اینک من زمین را در چه بینم

    به باد آمد نسیم صبحگاهان
    خیالت روشنی از دل رهینم

    ولی باد از تمنا بر وزان شد
    که خورشید شبت را بر نچینم

    کلام باد یک روحی مربح
    قلم بردار از دل سر به دینم

    فرا روی خیال باد گفتش
    نسیم از فرط احساسی که اینم

    سخن را باد هر دم بر سرایش
    غزل روح نسیمی از دو عینم

    سیده مریم جعفری 
    ۶
    اشتراک گذاری این شعر

    نقدها و نظرات
    عباسعلی استکی(چشمه)
    يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۳:۴۹
    درود بانو
    بسيار زيباست
    خندانک خندانک خندانک
    علی ناصری(عین)
    يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۴:۱۳
    باسلام واحترام
    غزلی زیبا پر محتوا وروان درودها برشما عالی است خندانک خندانک خندانک
    کبری یوسفی
    يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۰۵:۵۸
    سلام وعاقبت بخیر
    بسیار غزل زیبایی سروده اید
    احسنت خندانک خندانک خندانک خندانک
    همایون طهماسبی (شوکران)
    يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ۲۲:۲۴
    درودتان بانو
    خندانک خندانک خندانک
    روح الله ایازی
    شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ۰۳:۲۴
    شش بار خوندم تا یکم فهمیدم چی شد ... خندانک
    با این حال بازم شعرتان مستدام .... خندانک
    سعید فلاحی
    دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ۰۳:۱۳
    درود بی پایان
    سلامت و سربلند باشید
    خندانک خندانک خندانک
    تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


    ارسال پیام خصوصی

    نقد و آموزش

    نظرات

    مشاعره

    کاربران اشتراک دار

    محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
    کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
    استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
    0